tisdag 31 januari 2012

120131

Jag fortsätter att hålla huvudet ovan ytan. Även om det känns drygt nu.
Så efter jag lämnat båda barnen åkte jag hem och drack min vanliga kopp kaffe & surfade lite.
Sen drog jag i väg och hälsade på Anna vid 10. Hade inte tänkt så mycket hur länge jag skulle stanna men vips så var klockan 13 och det var dags att dra tillbaka till Sandviken.

Vi satt i hennes soffa & pratade & fikade. Hur mysigt som helst.
Och som vanligt blev jag så där alldeles loj & avslappnad. Så kan jag bara bli hemma hos mamma & pappa och hos Anna. Det är ju inte det att jag är uttråkad utan det att jag trivs så. Låter ju konstigt men ja, ibland får man må bra!

Sen har det vart stoj här hemma! Som vanligt. Fick lite ensamtid med V när pappan skjutsade E till gympan. Har lyssnat på 150-årsfyrverkerier, för dem kunde man minsann inte se härifrån. Är iaf lite kluven till det där med att bränna upp så mycket pengar på nada. Men ska det firas så ska det....

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Ja härlig förmiddag vi hade, riktigt fin kvalitetstid :-) Tiden går ju alltid så himla fort när man har det bra! Härligt att du trivdes så pass bra att du sjönk ihop sådär skönt i soffan...hihi! Jag skulle bli tokstressad om du satt och vred dig hela tiden istället :-)

Hoppas du var tillräckligt utvilad när du kom hem till "ruljansen" igen :-)

Puss & Kram!!!