tisdag 17 januari 2012

120117

Ännu fler med magsjuka på fsk. Åh suck. Jag är en sån som inte är särskilt rädd för sjukdomar, baciller och liknande. Blire så blire. Men jag har en ruskig skräck för magsjuka, den blir bara värre å värre. Jag hatar när sånt som kommer så plötsligt & det är drygt när man måste städa upp efter. Nä fy - håll dig långt borta!!!!!

Vill inte ha Vilmer hemma nu när han väl är på plats på Månen. Han storgrinar fortfarande varje gång jag lämnar honom och krampar sig fast vid mig. Men nu vet jag: han spelar bara! I morse slutade han grina innan jag ens fått på mig skorna i hallen. Sen är han nöjd och glad hela dagarna mitt lilla hjärta!

Ebbis gympa började idag, som hon var lycklig över det! Lärde känna omgivningarna under en promenad med Angelica

Eftersom det händer så sällan att vi är ensamma så var Andreas & jag och åt lunch på stan å så släpade vi med oss Anso också, roligt att va vuxen ju!! Å så måste jag ju tillägga att jag är sjukt nöjd över kvällssändningarna av handbollen!!

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Va härligt att allt går så bra på dagis och att Vilmer verkar stormtrivas :-)

Kom gärna förbi på fika och promenad/shopping nåndag om du vill "va vuxen" fler gånger...hihi!

Kramis vännen!

Angelica sa...

vi kanske ska gå din runda nästa gång då? HAha, för jag hade tydligen absolut ingen koll på hur det såg ut, även om jag trodde att jag hade det.. :)