onsdag 4 januari 2012

Lata dagar med familjen

Ibland hinner man med ganska mycket. Och kan till och med pricka av ett och annat på att-göra-listan.
Igår var vi till badhuset hela familjen, mys! Å Ebba har plötsligt blivit stora tjejen och vågade så mycket mer än senaste besöket där.
Fixade present till herr sambo och var och fikade med Sandra! Vardagslyx!
På eftermiddan hälsade vi på i Örta, prat och lek!

Idag fick Ebba sista Twinrix-sprutan, duktiga tjejen! Vilmer och jag var ut och kikade på stora fordon, red häst och provade att gå i blötsnön undertiden.
Kikade på skidor, men efter att ha lagt oss sent efter filmtittande och klivit upp en timme tidigare än vanligt blev det mest sova på soffan för min del. Sjukt trött!
Åkte ner på stan, fick en drop in-tid på HårHarmoni så Vilmer äntligen fick kapa lite av den röd manen. Han var sååå duktig och satt still, han gillar ju när man borstar håret på honom så han tyckte nog det var lite mysigt. Nu ser han så stor ut när han har ny frisyr och traskar omkring här!! Nya vantar till dagis också, får se hur bra de här sitter på.

Gjorde ett litet besök på bibblan också, ett riktigt bra underhållningsställe och Ebba hann träffa på en dagiskompis. Själv fick jag med mig de här hem så nu har jag faktiskt inte tid att sitta här....


2 kommentarer:

Anna H sa...

Tror visst det var Madde som klippte Vilmer :)

Fröken Lovisa sa...

Jahaa Mickes Madde? Hade inte en aning om hur hon såg ut. Hon var väldigt duktig och gullig iaf!!