måndag 2 januari 2012

Ut med skiten

Wohoo julen är ute!! Så fort juldagen passerat HATAR jag alla julprydnader jag ser. Det är därför jag vill börja pynta tidigt!! Nu har jag röjt undan julen (ok, mitt tålamod får inte ner granjävlen i kartongen), nu tänker jag vänta på våren. Den kommer snart va?!

Andreas idé för veckan var att rensa kökskåp. Motvierad var han och bra gick det. Barnen fick ta "plast-skåpet". Duktiga Ebba la i högar vad som skulle slängas & sparas. Efter ett tag låg alla dessa prylar i hallen tillsammans med två ungar som skrattade hysteriskt. Härligt!!

Nytt år ger mig motivation!!! Har ju åter igen en smartphone, borde jag skaffa tillbaka HomeRoutine-appen. Tre dejter bokade den här veckan och ev drar vi till badhuset i morrn. Å så måste jag ju klura på present....det är svårare. jo! Hade jag obegränsat med pengar skulle jag kunna skämma bort honom rejält.

Som Isabell sa på Bompis på nyårsdagen: igår låg sommaren bakom oss. Idag ligger sommaren FRAMFÖR oss (och kommer närmare för varje dag)!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Familjen A. sa...

Kul att ni kom och badade fina familjen. =)

Vad är HomeRoutine-appen?

Kramar Anna!