måndag 16 januari 2012

120116

Okej. Men behövde inte gå personligen till arbetsförmedlingen.
Väl där skulle jag testa om min ID-matris funkade.
Så jag tänkte skriva in mig på en gång och göra allt klart. Efter 50 min. hade jag ff inte bokat in någon tid och allt bara försvann. Fick hjälp av en karl som flinade, slog mig lite på armen & klämde ur sig "typiskt tjejer". Han tillade sen "så får man inte säga va?!". Så efter en timme vandrade jag till bilen utan att ha lyckats skriva in mig. Väl hemma var det klart på 5 min och en tid var bokad. Tycker arbetsförmedlingen gott kan anställa mig för jag kan deras sajt bättre än de!

Ska skicka lite ansökningar i kväll. Har surfat runt lite nu på utbildningar. Dumt för det finns så mycket roligt - speciellt de som kostar en himla massa pengar. Började tänka och insåg att det var 9 år sen jag påbörjade Missbrukarvårdsprogrammet. Vem var jag för 9 år sedan? Inte i närheten av samma människa jag är idag, jag vet fortfarande inte vad jag vill men jag har ju mina drömmar och helst av allt vill jag vara kreativ. Hittade en sån där fantastisk utbildning på högskolan som bara skulle vara sjukt rolig att gå. Men studielån hit & dit. Mja.

Inga kommentarer: