torsdag 12 januari 2012

De senaste dagarna

.
Fina barnen leker skola, ja, Ebba i alla fall.


Fick klura länge vart hon fått denna "bolero" ifrån. Kom sen på att detta är en tröja frång när hon var bebis i storlek 56!!

Syskonskoj!


På väg till förskolan för allra första gången!

Väl hemma kan man koppla av med lite FIFA.


Ebba gillar att spela med "mamman".


Pappa har spelkväll då bjöds även de små på lite gotta!


Var bara tvungen att dokumentera hur vårigt och fint det såg ut idag...ja förutom snön där ute då.

Ok jag bjuder på den här också då.

5 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åhh fina familjen, vad vårigt och fint du har i köket, tulpaner är väl bara såå mycket vår!!

Kramar

A sa...

oooooh, vad är det jag ser? en bild på dig. Det var inte nyss.. :) Jag är fruktansvärt avis på det du har på dig!! :)

Vad go dom är när dom leker tillsammans. Snart kanske t kan leka med v också.. :)

Anso sa...

Sötnosarna! Å du oxå Akki :-)

Levindas Värld sa...

Härliga dagar å härliga barn förstås :-) Ja den där "boleron" tyckte jag passade perfekt när det var discotajm sist jag var där...hihi! Aha du har fått "mysdräkten" - visst är dem hur sköna som helst?!! Vill också ha tulpaner, måste köpa nån dag! Har blivit lite mer vår härhemma också, plockade undan julen i dagarna och vill nu piffa till massor :-)

Kramis!

Fina Fröken sa...

Det ser ut som ni har så himla fint hemma. Jag blir avundsjuk!