onsdag 1 februari 2012

Attans - att svära som Ebba

Idag är liksom bara för mycket. Sov sammanlagt 3-4 timmar i natt och det låter som det kommer bli lika i natt.
Vid ett tillfälle var det nära att jag drog på mig ytterkläderna för att gå ut och sova på bron.

Någon busringde också efter halv tolv och kopplade ihop mitt nr med någon annan. Vem gör så en vardagnatt?! Uppskattades inte av mini och inte av mig. Tycker dessa nattveckor suuuger..har jag sagt det förr?!

Kvällen blev inte angenäm heller men det är inget jag går in på, lång historia mycket ilska och dåligt mående.

Men! Dagen har vart ljus också för Lisa kom på besök. Sjukt längesen, synd att man tappar fantastiska människor. Promenad till stan - lunch - ärenden - prat - promenad hem!! Sen skridskor vid skolan en stund efter dagis!

Nu: läsa och hoppas på sömn. Natti natt!!

Inga kommentarer: