torsdag 2 februari 2012

120202

Idag behövde jag vara hemma och ta det lugnt. Slutkörd på alla plan. Lyckades en timme efter att jag lämnat mina fina. Sen kvävdes jag av ensamheten. Just nu är jag inte tillfreds med mitt huvud och min kropp, i vanliga fall kan jag ju spendera timmar hemma i mitt eget trevliga sällskap!

Köpte ett par jeans. Så nu har jag två par byxor jag kan använda. Kommer känna mig alldeles ny när vi ska ut och äta imorron!

Skönt att hämta två glada små som håller en vid liv på em! Å så Lyxfällan & Biggest looser på det, jag är en sån sucker för såna program.

Igår hann jag inte läsa en sida ens innan jag somnade, ska prova lyckan nu. Vi va ju bara upp en timme i natt. Sista ensamnatten nu, puh!!

1 kommentar:

Fina Fröken sa...

Jag med. Lyxfällan är bäst. Plötsligt är jag normal ;-).