torsdag 23 februari 2012

120223

Idag är jag inte lika aggressiv, hihi!
Som jag skrev, vill jag gärna understryka igen att den ordinarie personalen på förskolan är fantastisk och båda barnen trivs alldeles utmärkt, det är lycka varje dag de får gå dit!! För min del kommer man långt med att vara social och se både barn och föräldrar och jag tror det är där det faller lite med vikarier, de beter sig liksom som att de är rädda för oss föräldrar, medan det enda vi vill veta är hur dagen varit. Visst, Ebba berättar ju själv men i Vilmers fall betyder det hur mycket som helst att få veta att han exempelvis bara sovit 40 min.

Jaja, nevermind. Tyckte morgonen var mysig när jag kikade lite på Prins Daniels presskonferens innan jobbet i morse. Alltså jag tycker nybilvna pappor är för söta så jag blev lite rörd! Aftonbladet hade tidigare på morgonen skrivit "kungen och drottningen befinner sig inte på sjukhuset, däremot är Prins Daniel på plats, det är naturligt att han finns med". NÄHÄ?!?! Vem f*n tar med sig mamma & pappa i stället för sin man liksom??!! Och tänk kungen hur han skulle se ut om han struttade runt där!!

I morrn är det fredag, den är välkommen, jag vet att det är 8 timmars slitande men sen får vi vara lediga tillsammans i två hela dagar, tre veckor sen nu!! Helg på riktigt!!! Inga speciella planer förutom mellomys i Örta!

Inga kommentarer: