lördag 18 februari 2012

Kung fru

Pju. Smärta. Arbetsskadad. Voltaren är min vän idag! Lilla axeln tog visst illa upp av att packa trycksaker i kartonger. Hoppas den vilar upp sig över helgen för nästa vecka ska vi fortsätta. Jihooo..en veckas jobb till! Kommer bli tomt efter fredag.....tråkigt när man trivs med något men jag kan ju leva på det här en stund iaf!

Det känns väldigt konstigt att träffa barnen två timmar per dag i stället för typ 24/7. Men nu har jag en hel helg med bara dem! Andreas jobbar. Å nästa vecka jobbar han em så då hinner vi nog knappt ses nåt alls, bara om jag håller mig vaken till han kommer hem. Så jag kommer nog längta lite efter honom å, ikväll blir det Mello-mys med familjen iaf!

Men innan det ska vi till Valbo och fira bästa Anna som fyllde igår!! Just nu har vi en liten slapparstund och tittar på Kung fru panda. Ja, lilla fröken envisas om att den heter så....

Inga kommentarer: