tisdag 14 februari 2012

31

Puh! Jag är rätt död om kvällarna. Stå upp mellan 7.30-16.30 (ok, minus raster) är rätt krävande, iaf i kombination med fysiskt arbete. Man fan va roligt det är! Är motiverad varenda morgon. Kan bero på att jag bara jobbar 8 dagar. Men ett sånt här jobb är precis vad jag vill ha och jag är glad att jag fått prova på! Tackar Marie för det!!

Grattis till mig idag då!!! 31 år. Nu tycker jag faktiskt det börjar låta lite illa.
Men förutom det har jag haft en strålande dag. Daniel hämtade mig efter jobbet, Anso och alla fyra fina barnen + Andreas i köket sjöng för mig när jag kom innanför dörren!! Sen kom S&S och mamma & pappa och vi åt paj som Andreas fixat!!
Tack alla fantastiska som firat mig!!

6 kommentarer:

Sanna sa...

Eftersom jag inte hade nåt internet i Rom, så säger jag Grattis :) idag istället. Härligt att bli lite ompysslad på bästa sätt fast man blir äldre ;)
Kram

Helena sa...

Åh, vad är det för jobb? Så nyfiken! Härligt att du hade en bra födelsedag! Det där med födelsedagsrestaurangbesök har ju legat i träda se'n innan Katja fyllde 33, men vi kanske kan sno ihop nå't snart ändå? Ett "vanligt" tjejkvällsrestaurangbesök? Vad tyx?

Fröken Lovisa sa...

Ja just ja...det har liksom blivit bortglömt!! Är absolut med på att ta en kväll och går ut och äter (och betalar för oss själva). Nån gång då och då lär ju vi kunna ses iaf =)

Levindas Värld sa...

Åh men nu blir jag nyfiken, va har du nu hittat för jobb som är så skoj och motiverande? Va kul att läsa att du trivs så bra vännen :-) Vilket fint födelsedagsfirande du fick, jag blir så töntigt rörd om nån vågar ta sig ton och sjunga bara för mig liksom...hihi! Vi ses till helgen - då blir det fira av :-)

KRAM!

Helena sa...

Men då styr vi upp nå't tycker jag :) Jonas åker till London fre-mån den här veckan, så före eller efter det, så jag slipper fixa barnvakt.

Fröken Lovisa sa...

Ja jag kan inte den här vec iaf för A jobbar em och jag jobbar över så jag har redan tiggt åt mig barnvakt två dagar =)