måndag 27 februari 2012

Uppdaterat garderoben

Behövde inte fundera så mycket på att sakna jobbet i fredags för det blev jobb måndag-tisdag också. Men i morrn kan man nog tänka sig att det är sista dagen. Tråkigt tråkigt.

Har glada barn som fick äta frukost på dagis idag, det är inget som hör till vanligheterna. Vilmer var supernöjd när han kom dit, traskade runt och hejade på personal, sen när han fick syn på Evy gick han och gav henne en stor kram! Behöver jag säga att det känns bra att lämna honom då?!!

Var en sväng till Valbo för mig själv igår. Ganska nöjd efter att en shoppingtur kommit hem med tre toppar till mig. Har sen tidigare par nya jeans & tre nya bh. Allt sammanlagt för under 1000:-!! Min Ullared-vinterjacka har gått sönder rätt mkt också, men tänkte inte skaffa mig nån ny. Men på nåt sätt hade jag sån där rackarns tur att Lina ville GE mig en vinterjacka i lördags, en Elvine-jacka hon knappt använt. Lite pinsamt att ta emot men väldigt tacksam är jag.

Ebba fick sig en påse kläder för HM-bonusen & rabattkuponger, hon blev jätteglad & jättefin!! Speciellt i en silverkofta som hon tyckte matchade hennes glitterskor. Jaja, shopping shopping, nu ska jag kika klart på hockey, det är ju MODO på tv!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Evy har varit Alice ansvarspedagog & hon har tyckt jättemycket om henne :)