tisdag 7 februari 2012

Stryker den här dagen

Nä men idag är jag på ett jävla uselt skithumör.
Eller på inget humör alls egentligen.
Jag ser verkligen inget ljus och orkar absolut inte bry mig om saker jag verkligen borde.
Bara önskar mig nåt jävla sorts mirakel.

Bra nu blev jag av med lite fula ord.
Fast ändå. Jag måste bara kommentera, pensionsålder vid 75. Fy fan va länge jag kommer vara arbetslös.
Man måste göra lite karriärsbyten säger Reinis, jo för det finns ju så jävla många jobb att välja på så alla kommer ha möjligheten att byta till det jobb som passar deras förutsättningar bäst. Japp!!

1 kommentar:

Mamma sa...

visst är det underbart, här suckar jag för att det är tio år kvar till pensionen och så plötsligt blir det 20 år, och om jag skall byta jobb vem vill ha en gammal kärring?????????????????? Nej ge de unga jobben och låt oss få njuta av ålderdomen