fredag 25 februari 2011

Vår från Lindex

Idag har det shoppats! Jag + presentkort + 30%-kuponger+ nyöppningserbjudande på Lindex =

1 röd Fixbody till Vilmer
1 turkosrandig mössa till Vilmer
1 par Muminbadbyxor till Vilmer

samt

Bilder lånade från Lindex.
450 kr fattigare, inte så farligt!

Är ju inte så mycket för att klä barnen lika, men gillade det här mönstret så mycket!!! Blev tokbesviken när jeansen jag provade var 15 cm för långa, MEN så hittade jag modell short, åh va glad man blir då när de tänker på oss lite mer fyrkantiga människor. Känner att jag vill klä mig vårigt i vår...eller redan nu helst!!

4 kommentarer:

Helena sa...

Jag kollade oxå in de jeansen. Gillade modellen, men hittade bara short. Å det blir ju för kort på mig... Fanns det längre oxå..?

Familjen A. sa...

Åh va skoj att shoppa. =)

Snygga kläder oxå!

Kram

Annika sa...

Fina kläder! De där byxorna har jag också sneglat på :) Kanske man skulle dit o liva upp barngarderoberna lite :) Jag tycker faktiskt att det är supersött med matchande kläder till syskon, men så länge det bryter lite, inte helt lika men exvis en annan färg eller motiv. Vilket gör att mina tilltänkta shoppingar av ETT plagg ofta blir dubbelt :)

Anki sa...

Ja men på det viset tycker jag också Annika! Jag tycker nog ibland bara synd om det äldre syskonet ibland...men jag ser nu att Ebba inte har nåt problem att ha lika mönster som en bebis! Tvillingar som man klär lika är ju jättegulligt!