onsdag 23 februari 2011

Vackert

Vardag igen...men en sån här bra ledig vecka för A. Dock är han på jobbet nu...som vanligt på lediga veckorna. Jag & Vilmer har varit på bokrea & på Aldos (eller vad det nu heter) med Katta & Olle. Superhärligt väder, var -15 när jag gick hemifrån, nu -6. Sol är det iaf! Allt skulle vara så härligt om man slapp alla dessa kläder!

Igår var Anna här, fina Anna! Hon har också precis fyllt 30 och kunde inte komma i lördags. Så vi tog firandet igår....tattarmorsan hade inte hunnit fixat nåt utan gästen hade med sig hembakad ananaspaj. Så gott! Av mig fick hon presentkort på Annas topp till tå. Med tanke att om hon vill så ska vi ta en spa-dag tillsammans! Å så ett hjärta från Naja Design. Jag däremot fick alldeles för mycket grejer, inte är jag värd allt det!!


Jag har länge tänkt köpa en sån tavla men det har inte blivit av...och nu fick jag en med en sån fin text!! Älskar dessutom den vackra vita färgen hon har på dem....åhh så fin den är! Ta en titt på grejer hon gör här!

Nu ser jag fram emot att ta mig tid och läsa boken....jag måste börja leva lite mer lugnt & sansat. Galet uppstressad över oviktiga saker hela tiden...tagga ner Anki! Har iaf hittat tillbaka lite till kära spikmattan, några minuters bortkoppling av omvärlden!

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Tack å tack för den dagen!! Den var så mysig och glad :-) Och Vilmer som var så sprudlande glad hela tiden också, mystrollet! Själv ser jag ju rätt skum ut på bilden, som om ja inte vet om ja ska skratta eller inte...haha! Å självklart är du värd massor just bara för att du är DU!!! Och jag är jätteglad över presentkortet å särskilt över att vi ska gå dit tillsammans, det blev jag så glad för! Ska bli jättemysigt verkligen :-) Och hjärtat har jag satt fast på den där vita luckan jag pratade om sist, blev en fin dekoration!! Tack igen för en härlig förmiddag, jag var sååå glad hela dagen lång, puss!!!