måndag 28 februari 2011

HomeRoutine

Jag undrar om det är våren?

Jag är en mycket slarvig person, men i mitt huvud har jag full koll. Jag är en sån som inte bryr mig om det ligger en lortstrumpa på golvet en dag eller två för mycket.
Har hos FinaFröken läst om FlyLady. Absolut inget för mig har jag tänkt, jag städar ju hela tiden ändå.
Läste igår på en blogg om en app som heter HomeRoutine och blev lite nyfiken. Jag är app-snål och den här kosta 38 kr! Gaah! Så mycket har jag inte köpt för sammanlagt. Men vad är 38 kr om jag hittar något som kan hjälpa en oordningssam småbarnsmorsa med ett rörigt hus? Så med dessa + fler i åtanken laddades den hem!

Så nu ska här fixas! Kommer bli grymt! Jag är motiverad, motiverad att få ett lättskött hem med tid över till att göra roliga grejer!! Å så kommer det...åtminstone om några veckor vara rent här hemma!!

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åh va nyfiken jag blev på den appen nu :)

Sen tycker jag som du att det ska ligga några lortstrumpor här och där för då syns det att det finns liv i huset :)

Lycka till med hemet!

Helena sa...

Åhhhh... Ge mig lite tips!
Skulle även behöva lite självupplock av pärlor, lego & plastmat...

Anonym sa...

Vaddå hur funkar den då?! Do tell! :) /Sandra