onsdag 2 februari 2011

Tjäderväder

Igår var det tjäderväder på Vallis. Jag och barnen skulle på gympa & klev ut genom dörren, då tokbrakade det i skogen & gigantopippin flög upp på grannens tak. Galet va stora de är! Ser ju inte så ut på den här bilden, men när man står där på riktigt. Har lite respekt för såna där....

Var till Valbo igår och försökte hitta lite kläder till mig. Vilmer uppskattade inte det hela så mycket....fick mig ett par mysbrallor iaf, som jag hade på mig på gympan. När jag kom hem upptäckte jag att lappen satt kvar i bak (instoppad så det kanske inte märktes). Tajkon! Vidare hade Ebba sin tröja bak&fram hela tiden på gympan. Jaja...annars är vi rätt ok!

Idag har vi varit på massage jag & lilleman!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. jag såg ingen lapp.. och inte att Ebba hade tröjan bak och fram heller för den delen.. Jag jag är nog kanske yrare (vad kontigt det såg ut, säger man yrare?)än er jag! :)

Jättepippi minsann!
/A

Familjen A. sa...

Hihihi.. =) Sötfamiljen!

Kramar!