fredag 18 februari 2011

Finfint slut

Oj va tomt & tyst det blev. Andreas åkte och träna och mamma & pappa plockade med sig Ebba till Gysinge. Bara jag & minimannen hemma. Trodde han ville sova, men det verkar inte så...inte för att det gör något. Men jag hade helst hunnit stöka undan lite grejer, nu är han så där halvmuppig så man helst bör underhålla honom hela tiden.

Ska invänta På spåret....får tävla mot mig själv idag igen!

I morrn blir det tjejmiddag!! Åh så kul det ska bli att bara få snacka skit & jag antar att det blir lite mello i bakgrunden. Andreas står för matlagningen, trerätters blir det. Eller efterrätten vill jag göra! Självklart kommer ju Vilmer också vara hemma så bara tjejer i huset blir det väl inte, men men!

På söndag ska Emmy bjuda mig på mat & bowling! Å sen ska vi hämta trollet i Gysingeskogarna. Fullt upp med roliga saker!! Å så har A ledig vecka från nu, nattveckan är över, lycka!!!!

Inga kommentarer: