torsdag 17 februari 2011

Lyckos mig!

Lite om mina presenter...

Massor med tulpaner. Jag har förut inte förstått grejen med tulpaner, men nu gillar jag dem, det känns så vårigt! Eller förresten är jag kass på snittblommor i allmänhet, mest på att sköta dem. Fick superfina rosa rosor & en rosa bukett med Gerbera i. Om det är nån snittblomma som är min absoluta favorit så är det Gerbera.



Har fått presentkort...har blivit barnsligt förtjust i sådana...förmodligen sen jag fick barn. För handlar jag något handlar jag till barnen...men har jag presentkort kan jag vara EGO! Presentkort på Naja Design, hur ska jag kunna välja något??? Presentkort på Annas topp till tå, kommer nog till och med kunna göra två behandlingar!!! Och av finaste familjen fick jag också presentkort...resultatet av dem kommer senare!

Sen fick jag en massa pengar också, lite ska sparas till planerad resa. Sen får vi se, jag har nämligen givit mig själv i present en Mindfulnesskurs och kan nu betala den med de här pengarna! Åh va jag längtar tills den ska börja!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Mindfulness..? Vad är det?
Vi ses imorgon!! :)