torsdag 3 februari 2011

Gäääsp...

OMG va jag är trött!!!! Men jag känner mig rätt lugn ändå, annars kan ju humöret bli lite svajigt.

Vilmer tyckte det var onödigt att sova på fm. "Hade tänkt att jag skulle...."
Något man aldrig ska säga när man har en bebis. Hämtade Ebba och åkte till LBK. V sov 5 min i bilen. Sen kände han för att vara vaken. Gick rätt ok ändå. Lilla fröken spårade ur totalt en stund, galet trött. Åkte hem & lagade mat med en sovandes V, när vi ätit la jag mig på köksgolvet och.....somnade!

Gjorde ett nytt Valboförsök igår, sällskapad av barnen och mamma. Mamma höll reda på de små medan jag provade kläder. Blev iaf lite som INTE var svart, hade jag lovat A. Bara Gina Tricot-kläder.
Finns ett par jeans jag blivit kär i (vilket aldrig händer!) men jag får inte köpa förrän jag kan ha en mindre storlek! Så får det bli!
Kidsen fick också lite nytt, från HM.

Inga kommentarer: