onsdag 16 februari 2011

Att fira, onsdag

Babymassage inställt. Promenad i stället *klapp på axeln*.
Införskaffade nya vantar till Ebba, då hennes är ålder 1-3 på. Strumpor & lite kläder till Vilmer. Inte vet jag, men barn växer sjukligt fort. Och lite större barn sliter på kläder. Det behövs fyllas på massor.

Nu ska jag fira. Appropå det där med att njuta av att man inte har magsjuka & som fam. Andersson/Rönn och fira alla möjliga dagar i veckan, till och med med partyhatt. Så jag kom på en grej jag är ruggigt glad för: att vi har två bilar som inte har krånglat (peppar, peppar) för att det är vinter eller helt enkelt för att de är bilar (för bilar krångar, så är det!). Skönt för familjens psyke....så det firar jag nu med lite matlåda!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jiho! Fira på bara :) Imorgon ska jag fira....

Helena sa...

Haha! Partyhattarna är helt Alice "fel" - eller Annikas beroende på hur man ser det ;)
Vilket firande du körde då - matlåda! Men det positiva - du slapp laga mat ;)