måndag 28 februari 2011

Ja men det blev ju en rolig söndag!

Oh. Gårdagen var ju lite muppig till en början.
Men vid 10 pallrade vi oss i väg till Kerstin för lite utelek. Dagiskompisarna Anton & Max var också där. Perfa för lilla tjejen. Perfa för mamman som fick prata skit med Katta & Tina!

Hem och åt och såg skidor. Sen frågade Helena om Ebba ville gå på teater. Så vi kom oss för och åkte ner till bibblan till 15. Ebba följde med Helena & Alice, Annika & Isac på Mamma Mu får ett sår. Själv satt jag utanför med Vilmer och iordningställde min städapp! Inte nog med allt detta så blev det för mig en premiärfika på Waynes! Mysigt!! Ebba var så glad över dagen så hon blev lite överspeedad men vad gör det. Min lilla tjej var superglad & jag supertacksam för att Helena tänkte på oss!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Självklart!
Men det var en jättemysig dag med fika & allt :)