lördag 1 oktober 2011

Knäppunge

Igår var vi och firade fina pappa!! Fick tårta & mat, gottgott!! Ebba stannade kvar över helgen!

Andreas jobbar så idag umgås jag med min son. Han är inte klok på en fläck! Morgonmys i lungan ro, promenad till Coop. Emellan det kryper han runt och utforskar allt! Sen drog vi till Valbo, skulle titta på skor till mig. Kom inte hem med några, däremot till Ebba. Och fleecekläder till henne, 2 för 1 på HM, perfekt! Vilmer höll låda, kastade av sig skor och strumpor, lät som en minihund och ropade efter folk som inte tittade på honom. Försökte mig på lunch, han slet och drog i allt, kastade sig hit och dit, satt och slog sig i huvudet och lät som en apa..nu kan man ju tro att han var sur men icke! Han bara skrattade åt sina påhitt, så till slut satt jag bara och skrattade åt den lilla apan som hade mat över hela sig. Jäkla knäppis!!! Konstant glad och full i bus!

Här får jag för att jag har världens lugnaste och snällaste dotter!! Inte konstigt att man är helt slut efter en dag...

Nä nu ska jag baka kakor, det är ju nån som fyller snart!! Hjälp säger jag!!! Ska han inte vara en liten bebis nå mer!??! Hur fort går tiden egentligen!?

Inga kommentarer: