lördag 8 oktober 2011

Kommentarer

Heja blogger eller blogspot eller va i hela nkfjnbkjb det är som strular med kommentarerna. Det har varit sen jag startade upp den här bloggen och jag orkar faktiskt inte byta igen. Nu är det ju inte det jag är ute efter, men det är alltid lika roligt att få en kommentar, varendaste gång!!!

Tyckte det har varit lite få på senaste tiden, men jag har varit dålig och kommentera också så jag tänkte det var de.....men icke. Tack för att ni påpekar att det inte går iaf, jag vet att ni skänkt mig en tanke!! Försöker ändra runt lite här kanske det går bättre.....annars lär jag väl bege mig iväg och spöa nån.

Where do I take this pain of mine
I run but it stays right by my side

So tear me open and put me out
There's things inside that scream and shout
And the pain still hates me
So hold me until it sleeps

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Det går tydligen lättare att lämna kommentar om man har det som popup fönster, jag har ändrat på min och då har vissa som inte kunnat förut kunnat skriva en rad. =)

Kramar!

Daniel sa...

Metallica!! eller?

Anki sa...

Ja visst!! Fler texter kommer..
Va trevligt med kommentarer! Kanske får prova popup om det fortsätter strula.