tisdag 11 oktober 2011

Idag då

Ebba älskar kolakakor, jag tror jag ska sno ihop såna också. Hon väntar så ivrigt på kalas, fast det är Vilmer som fyller. Fast nu håller jag och V egentligen på att dammsuga så jag undrar vad jag gör här. Men jag hinner nog det mesta....
Vissa dagar får man bättre start på dagen än andra. Idag känns som en bra dag. Vaknade med en fin tjej bredvid mig, låg och höll varandra i handen och myste tills lilleman absolut tyckte vi skulle kliva upp. Förra veckan blev jag lite sur vid dagislämning, men idag var det en trevlig sådan. Vilmer verkar vara på strålande humör...förresten håller han på fixar dammsugandet i hallen nu.

Idag ska lilla fröken till frisören, sen är det gympa! Ikväll ska jag förbereda lite för tårtan....fotboll är det också så jag vet vart mannen kommer hålla hus. Men jag ska kika lite jag å, det är ju Holland, är ju lite svag för dem. Ja just ja, det är ju Sverige å!

Talk about a dream; try to make it real.
You wake up in the night with a fear so real.
You spend your life waiting for a moment that just don't come.
Well don't waste your time waiting

Inga kommentarer: