torsdag 13 oktober 2011

Kalasande!

Hade en massa smågrejer jag skulle göra idag på datorn bl.a. Men när jag väl har tid en dag då bestämmer man sig för att gräva av en kabel så Internet ligger nere hela dagen. Suck!! Tappade sugen på allt och tog en promenad med gladaste ettåringen!!

Har haft Anna på besök på em!! Mycket trevligt, kan inte bli annat!! Gårdagen bestod ju också av besök förstås, först Angelica!! Tror V är lite småförtjust i henne..dock var han tvungen att sova. Hon stannade medan jag hämtade Ebba, alltså det är så skönt, så smidigt varje gång jag kan åka ensam, så tack!! Han sov två timmar, det är bra när man fyller år! Sen kom Katta, Kerstin och Olle. Sen mamma & pappa och lite senare Margitta och Kajsa! En lugn och mysig kalasdag!!

Tackar för alla superfina presenter!!! Och jag fick också en fin present...kanske,den finaste!!! Men den visar jag på måndag...

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Tack själv vännen!

Tycker dock tiden springer iväg alldeles för snabbt alla gånger även fast man stannar ett tag så skulle jag lätt kunna stanna ännu längre...hihi!

Ska bli mysigt med det som väntar framöver, skön relax och lite mysig afternoon-tea shopping :-)

kram-kram!

sandrie sa...

Jag vill också komma och kalasa! Dumt att det krockar med World cup helgen men om jag kommer senare får ni å andra sidan längre kalasande :-) nästa helg kanske?

Fröken Lovisa sa...

Haha, ja tänk att du är på World cup =) Kalasar gärna mer, dock inte för fikabrödsätandets skull!!