onsdag 19 oktober 2011

Mitt löv

Ok, det här händer inte ofta. Men nu tänkte jag publicera skräck-bilder. Så känsliga läsare varnas!
Poängen med bilderna är att jag skulle visa hårfärgen och framför allt mitt kära örhänge. Hårfärgen syns knappt, men den är som vanligt mörk. Varmbrun med lite inslag av rött.
Men! Det var min present, mitt örhänge som var nåt jag kom på att jag ville ha, tänkte önska av pappa i kanske födelsedagspresent eller så. Men det tog två dagar innan det var...ja precis som jag tänkt. Efter lite finslipning osv så kommer jag nog använda mitt vackra löv rätt ofta.

Speciellt när det är pappa som gjort det!
Och ja, det är silver, alltihop!

Svårt att få till fina bilder på silver, iaf när man snäpper lite hafsigt så där. Men det är fint, och han gör massa fina smycken. De finns på Gysinge Hantverk. Men har man någon egen idé tills sig själv eller present så hojta till.

3 kommentarer:

sandrie sa...

Haha tog typ flera år innan jag fattade vad du menade med skräckbilder :-) knäppis! Jättefina örhängen och hårfärg!!

Fröken Lovisa sa...

Haha tills du scrollade ner och fick hålla för ögonen va =) Fast det blev förstås bara en skräckis!

Sanna sa...

Jättefint löv! =)