onsdag 19 oktober 2011

Jag och den lille

Ok jag ska börja med att gnälla så det är gjort. A har nattvecka. Jag är ensam. Vilmer har gnällvecka. Eller vad det nu är, lite förkyld, men jag vet inte om det bara är det, han gnäller hundrasjuttioelva gånger per natt. Vaknar nog inte alla gånger. Men till detta har han de två senaste nätterna lagt till med att skrika, vara ledsen, gnälla jättehögt och vara allmänt dryg. Natten som var sprang jag upp ett gäng gånger samt att jag fick vara vaken och böka med honom i tre timmar. Det sätter sina spår. Sammanlagt har jag väl sovit 7-8 timmar på två nätter. Muppunge! Tur att man inte är van att sova många timmar, för åtminstone det senaste året har jag inte sovit 8 timmar i sträck någon gång.

Sisådärja, avgnällt. Han är söt också, här i outfiten han fick av Angelica, önskar han kunde stå upp så man kunde se hur tuff han ser ut.....
Idag tvingade jag min själv ut på en promenad, både jag och lilleman behövde luft, oplanerad tripp och lyckades av ren slump hitta på sällskap i form av Marie & Nova! Mycket roligare med trevligt pratsällskap! Sen hem för lunch som om man får tillåtelse kan se ut så här....
Stor koncentration....


Bordsskick hos en ettåring....men man måste ju lära sig!


Inga kommentarer: