torsdag 20 oktober 2011

Storhandling

Lämnade Ebba på dagis sen drog jag och Vilmer till Willys för storhandling. På vinst eller förlust. Man vet aldrig hur han beter sig. En timme senare hade jag och min lilla ängel fått med oss det mesta vi kan tänkas behöva. Inte ett endaste gnälljud från honom!!!
Sen har han bökat runt medan jag packat upp och städa lite i skafferiet. Kan säga att undertiden man delar upp 2 kg köttfärs hinner en ettåring med 10 saker han inte får göra. Favoriten nu är att krypa till vedkorgen och sitta och dra händerna i lorten.

Ska tillägga att jag fick sova 6 timmar i natt och var bara upp två gånger under den tiden. Superpigg & utvilad i morse!! Bra Vilmer!

1 kommentar:

Angelica sa...

Tack!! det ska vi ha!! Nästa vecka vill jag gärna komma över en sväng om det går bra!! Kram