måndag 24 oktober 2011

Hemmapysselmåndag

Vi klev upp efter 6 idag. Alldeles för mycket hosta för att kunna sova vidare för någon av oss. Förutom pappan då, men han skulle ju iväg på utb hela dagen.
Nu är kl. 11 och jag har hunnit med massor! Det går lättare när Ebba är hemma, då hänger inte lilleman efter mig. Å så har jag fått en massa bra idéer. Att man alltid blir så hemmapysselsugen när det blir höst.
Den här hösten ska inget rustas iaf. Brukar bli rätt stora projekt som tar kraft & pengar.

Matlådor har vi så det blir enkel lunch. Sen lär jag nog försöka hinna med och söka nå mer jobb. Inga stora förhoppningar men jag vill så gäääärna ha nåt nu! Skickade en ansökan med post (man var tvungen). Fick en räkning från posten att jag satt på för lite porto. Bra där! Som tur var hade jag ju skrivit avsändare. Rätt pinsamt om de hade behövt hämta ut brevet och betala för det. Då blir det nog ingen intervju va?!

Inga kommentarer: