söndag 30 oktober 2011

Relax, kalas och andra grejer

Den här veckan har gått i hostans tecken och än är det inte över. Blir så less emellanåt så jag orkar inte med nåt.

Men förutom det har jag varit på rekryteringsmässa. Som vanligt på såna "gå in på vår hemsida och registrera dig, och kom ihåg att uppdatera ditt CV ". Förhoppningen på denna mässa var att jag skulle träffa en viss rekryterare på ett visst bemanningsföretag. Och det gjorde jag och hon hade tid att prata! Så jag är nöjd även om det inte gav så mkt nu.

I fredags var Anna och jag på Annas topp till tå, 2,5 timmes avkoppling och tjejsnack. Fort gick det men en lyxig dag var det!!

Igår var det gympa på fm och sen var stortjejen till Junia på kalas. Bara lämnade av henne i dörren så där, de enda hon träffat förut var Junia och Sanna. Hon hade blivit lite ledsen, hon ville inte vara med på lekar, men hon hade varit med och tittat på. Är glad att Sanna pratade med henne i stället för att ringa mig på en gång. För sen hade jag en strålande glad tjej som hade haft så roligt!!! Härligt för självförtroendet, för jag tror att hon kan ha vart bland de yngsta.

Idag ska vi trakassera bästa kusinfamiljen sen ska jag och Anna till Madame Nyberg på em!

1 kommentar:

Sanna sa...

Det var så roligt att Ebba ville komma hem till Junia! Hon var så glad att alla ville komma =)