söndag 2 oktober 2011

Lost it

Tydligen har hundratals hysteriska tjejer stått och köat för biljetter i Sthlm, de gråter och polisen vet inte vad de ska ta sig till för: One Directon. Vem, vad, vilka, va?? Nu kände jag mig plötsligt sjukt gammal, när jag inte ens hört talas om dem.

Annars då, jo det tjatas om Britney överallt, vill du träffa B klicka här! NÄÄÄÄ!!! Nä men jag har så svårt att förstå mig på det bra i hennes musik. (Och jaaaa jag vet två som sitter och muttrar nu, ni tycker om mig ändå va ;) ). Å så en till sak, Moves like Jagger tjatas det ÄNNU mer om, jag tycker den suger!! Sån där musik som bara glider förbi öronen som ett bi, det stannar till och surrar lite tills man viftar bort det.

Nä, jag måste skärpa till mig lite när det gäller musik även om jag kände mig rätt nöjd när jag fick sjunga gamla rockballader hur högt jag ville i bilen hem idag, barnen sov ändå. Eller så sov de pga mitt skrålande.
Ska leta på lite skojs på Spotify, det blir mycket trevligare på dagarna med musik, man mår fint då! Är med i nån Buzzadorkampanj gällande Digster också, ska kolla upp vad det handlar om också.
Det kanske kan lösa mina problem. Tillbaka till livet!

Inga kommentarer: