onsdag 2 maj 2012

Vändning

Jo men nu så, nu är febern under 38 iaf! Både Vilmer & jag vaknade feberfria! Han hade 40 när han la sig igår. Så det vara bara att ringa till dagis & bvc, eftersom han skulle vaccineras idag.
Ebba hade fortfarande 40 grader i morse & Andreas är väl inte långt därifrån heller. Verkar vara influensa, som det smittat, har nog aldrig haft det och jag föder nog hellre 10 ungar till än att att jag blir sjuk igen!!

Skapligt tomt i kylen här hemma så jag var en sväng till Coop, första gången jag var ut sen i söndags. Lite varmt!! Lite sugen att gå runt och pillra i trädgården & köpa lite blommor. Men men, det får vänta, Coop tog knäcken på mig så nu ska här vilas när V sover middag.

I helgen ska vi ha en frisk ledig helg tillsammans hoppas jag!! Får se om jag kan jobba nåt innan, eller om sjukskrivningen får övergå i VAB. Sen ska jag sluta tjata om sjukdomar här!!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, era stackare! Skönt att det verkar vara på väg åt rätt håll iaf.
10-lingar vore nog inge vidare... (eller hur du nu hade tänkt dela upp det) Du måste nog ha dem i magen en stund oxå innan du ska föda dem. Och ev ta hand om dem efter födseln. Så influensa är nog ett mer övergående bekymmer trots allt ;)