fredag 11 maj 2012

120511

Tim Burton kommer med ny film. Man behöver inte ens se vidare i reklamen vem som spelar huvudrollen, det vet man ändå. Första gången på länge jag känner mig sugen att kolla film! Men ikväll vankas fotbollsskola och sen fredagsmys till hockey.

Lördagen hoppas jag innerligt inleds med sovmorgon, har fått väcka barnen på mornarna men i helgen kommer de säkert skutta upp av sig själva vid 6. Ser inte lovande ut för vädret, annars skulle jag vilja införskaffa lite blommor och göra lite fint nu när allt skit är borta. Fantastiskt att vi fick iväg allt igår! Och att A hann iväg och spela match. Han kom hem sent som en dränkt katt, haha perfa fotbollsväder.

Köpte ett par skor för längesen, provade dem lite igår. Hade inbillat mig att det skulle gå men jag ger vika för klacken (ja alltså den gav inte vika) den är för hög. Jag såg ut som en nyfödd älgkalv & så kan man ju inte gå på Sandvik-festen. Hörde förresten av en som vart på genrepet igår att det skulle vara en fantastisk föreställning och supergod mat. Och jättegott vin.

Inga kommentarer: