torsdag 17 maj 2012

Cirkus

Trots att jag vaknade på fel sida blev det rätt ok iaf. Vi bakade chokladbollar på fm & var ute en timme så jag hann gödsla klart häcken. Laddade batterierna medan Vilmer sov. Sen laddade jag ur dem igen när Ebba fick nåt sorts tokspel innan cirkusen och var helt hysterisk, vägrade lyssna på nåt och bar skrek & grina. Suck!

Fick ordning på henne iaf så vi kunde åka och hämta upp Kerstin och hinna till cirkusen i tid. Fick sällis av bästa kusinfamiljen där på parketten å. Köpte snordyra ljussvärd, popcorn och läsk och allt sånt där som hör såna där nöjen till. Tur att vi inte betala för biljetter säger jag!! Tjejerna var väldigt engegerade i att titta på cirkusen iaf, Vilmer från och till, han gillade inte när det smällde och att det lät jättehögt. I bilen hem hade jag två galna brudar, vi tjöt av skratt alla tre <3. McD och stoppa barn i säng, nu är det soffhörn & hockey som gäller!!!

Inga kommentarer: