torsdag 31 maj 2012

120531

När man inte hinner åka till affärn så beställer man på nätet. Å att beställa på nätet är ju lite som att gambla. Hämtade ute en onepiece nu, tänkte att strl 122 skulle vara ok, kanske lite stort men men. Öppnar paketet och det är 122/128, ser ut som att jag kan klämma mig ner i den. Och eftersom det är en födelsedagspresent kan jag ju inte be henne prova heller *gaah*. Hittade bra grejer på Ellos igår, leveranstid 7-9 vardagar. Ja, bara att hoppas att sommarjobbarna inte har börjat och att de kanske kanske kan skicka så jag hinner få på fredag *hålla tummar*.

Har bakat en kaksort på morgonen. Men sen fick Vilmer rus så vi åkte till mammas jobb och fick fika!! Nu ska jag väl försöka mig på nå matlagning....innan det blir kaos igen!! Vilmer gav oss sovmorgon till 6:50 idag iaf, härligt!!

Inga kommentarer: