onsdag 30 maj 2012

120530

Igår fanns det liksom inte så mycket att göra så jag tror jag låg i sängen 21.15! Man blir trött av sommarfest, är stolt över min lilla tjej & hennes bästisar som framförde "Stormande hav" iför alla!!

Idag är det jobb, hämta dagis, mat, friidrottsskola och det känns som det inte finns någon tid till nåt emellan. Har turen att få samåka med <3 idag också, och jag tror det är nyttigt för oss, vi hinner få - om än bara några minuter - för oss själva så vi hinner prata utan stress.

En annan sak som stressar oss, Ebbas födelsedag, eller inte själva dagen i sig utan att vi har det dåligt ställt på presentfronten. Dåligt med idéer. Jättesvårt att komma på nåt bra, hon leker inte med nåt speciellt. Dessutom har vi ingen tid att åka och köpa tillsammans. A jobbar 12h i helgen, sen eftermiddag. Gaaah!!!!

I morrn är jag ledig - men bara för att dagis är stängt så då blir det ändå aktiviteter med barnen som gäller.

1 kommentar:

sandrie sa...

Åh i år vill jag komma och gratta lilltjejen å! Jag lyckas ju alltid missa alla födelsedagar. :-)