torsdag 10 maj 2012

120510

Blir ju så förbannat trött när jag kommer från jobbet, på allvar orkar jag med allt fix runt kvällsmat & läggning. Sen är jag helt väck och kommer mig inte för med något (ev. lite tvätt)! Till detta hostar jag så jag bara blir förbannad och orkar inte prata, sån hosta som inte tänker ge sig på några veckor.

Idag har jag taggat igång familjen på att åka till återvinningen iaf. Ser riktigt illa ut på framsidan, men det blir lätt så när man håller på rustar, å så krånglet när man måste låna släp varje gång. Sen ska A iväg och spela match så då blir det läggning ensam för mig, jag kommer vara halvdöd. I morrn är det fredag och vips hade den här veckan försvunnit!

Den här helgen ska vi IGEN prova med att vara lediga tillsammans utan att vara uppbokade med tider. För nu kan vi väl inte bli sjuka?! Vi inleder helgen med fotbollsskola fredag kväll för Ebba, hon kunde ju inte vara med förra gången.

Inga kommentarer: