måndag 14 maj 2012

Skotjat

Det går åt helskutta med skor. Jag provade igår, inga som passar till klänningen, förutom de som är för höga. Igår kunde jag ta mig fram i dem däremot såg det fortfarande ut som jag lekte älg & jag fick lite ont i vaden. Undrar vad som händer om jag övar varje kväll till fredag....inte tillräckligt va? Dessutom känns de stora om jag har strumpbyxor i. Nä i morrn får det bli Valbo en sväng efter jobbet.....
Andreas sa "men det står ju tre par snygga i hallen, de kan du väl ha". Karlar fattar verkligen INGENTING. Kan ju inte sätta på mig vardagsskorna på fredag, det är så missanpassade så jag inte kan förklara ens. Men men...det var sött!

Hur som har jag lånat en superfin klänning av bästa Angelica! En sån där som sitter så där bra, så nån vart är jag på väg iaf. Nu ska jag nog ta mig till kaffeautomaten, lite tröttsam eftermiddag.

6 kommentarer:

Helena sa...

Vad har du för storlek? Du kan inte låna av nå'n..?
(Eller vill man KÖPA skor och ha EGNA..? Jag förstår mig ju heller inte på så'nt. Misstänker ibland att jag nog är kille ;) Skor och handväskor är inte min grej...)

Fröken Lovisa sa...

Jäkla ölkagge du har isf, om du är kille menar jag =)
Mja, men skor är ju liksom kul...kul att ha egna, å klackar slits ju så mkt så det känns dumt att låna. Annars har ju Angelica även en drömvärld när det gäller skor =)

Helena sa...

Haha! Japp, det är en redig kagge ;)
I min värld slits ju inte klackar. Haha! Hade vi haft samma storlek så hade du kunnat komma och kolla. Finns en del som inte ens är använt. så'nt som Jonas köpt, men jag vägrar att vingla runt i.

Fröken Lovisa sa...

Nä, du har ju liksom minifötter du =)

Helena sa...

Fast de ökade en stl när jag väntade Alice ;) Synd för mig, som inte längre kan fynda skor på rea. 36 fanns alltid kvar förr.

Fröken Lovisa sa...

Ökade ju också när jag väntade Ebba, men kan nu säga att jag typ gått tillbaka till min riktiga storlek. Så det kanske blir reashopping för dig i framtiden å!