torsdag 17 maj 2012

Fel sida

Jag hade fel 5:15 var en bättre tid för V att kliva upp, själv vaknade jag på fel sida..börjar lugna ner mig lite nu.

A kom hem från jobbet 6 och var budad till match idag. Han var inte budad vid 21.30 igår kväll, sen får man hålla koll på hemsidan för att få reda på det, så han hade väl kikat nån gång under natten. Det är ju svårt med sånt här när man jobbat skift...

Nu ska ju vi på cirkus idag men han hade kunnat spela om vi hade barnvakt till V. Men sånt är ju också svårt att fixa kl. 6 på morgonen.

Jaja, lång utläggning tycker bara att det är tråkigt för hans skull när han hamnat i ett lag han gillar och behöver få vara med på matcher! Jag är ju sån där som vill planera i tid så därför gör såna här saker mig tokig, att det ska ske i sista sekunden. Visst finns ju matcherna utlagda långt i förväg så man kanske helt enkelt ska låta bli att planera nåt.

Ok, jag behövde bara skriva av mig, dock märkte jag under tiden att jag inte alls va på bättre humör. Jag vet att bakgrunden till allt är att jag AVSKYR dessa nattskift. Allt blir bara fel fel fel.

Inga kommentarer: