måndag 14 maj 2012

120514

Fasen vad det blåser. Blåste hela natten i pressenningen på altan så det lät så där lagom mysigt in i sovrummet. Inte supersugen att kliva upp i morse även om jag vet att det bara blir en tredagarsvecka! Vilket lyx...eller det är ju inte det som är lyx, det är ju de fyra lediga dagarna! Och det verkar ju som att man har något att se fram emot när det gäller Sandvik-festen. Jag har inte hört någon som har varit besviken på något!

Mötte A i morse, han kom hem från jobbet och skulle krypa ner när vi skulle bege oss, sen när jag kommer hem idag ska han iväg på match och när han kommer hem ska väl jag sova, eller förresten han ska ju jobba då. Mja, blir inte mycket till att ses märker jag men jag längtar faktiskt tills jag slutar och får åka hem till myskläderna!! Någon hade glömt två fönster öppna här över helgen så när jag kom imorse var det milt uttryckt iskallt här och det är fortfarande kyligt.

Inga kommentarer: