fredag 25 maj 2012

120525

Ny solig dag, första dagen utan jacka till jobbet. Sommar!!
Igår när jag kom hem satt jag på altantrappen i solen, tittade på barnen som lekte i lekstugan, katten som jagade nåt i gräset & lyssnade på A som la stenar och kände hur fantastiskt allt var. Jag verkligen älskar sommaren!!

Andreas grillade korv, jag var på förskolan på utvecklingssamtal och sen var vi ute lite till. Vilmer var pigg & hade ingen feber igår kväll & det var Eurovision-semi. Härligt!
Loreeens låt lät inte lika som vanligt men hon var helt fantastisk!! Stora chanser på lördag om inte alla ska sympatirösta på Ryssland.
Ebba vill titta på Loreen. Blir fint med sällskap, frågan är vilket humör hon tänker vara på, det börjar ju rätt sent. Men jag är ensam eftersom Andreas jobbar så det kan väl va kul med lite sällis!

Meh, idag är det ju lön å!!

1 kommentar:

Angelica sa...

Ja men kom hit för Guds skull.. Helst varje lunch. Det skulle vara det optimala.. Vart på Sandvik är du, på min sida? Jag tror vi satsar på friidrotten till nästa sommar :) det är så mycket nu!! :) kram!!!