tisdag 16 november 2010

Vintervackert


Jag är inget stort fan av vintern. Egentligen avskyr jag vintern. Men såna här dagar, snö överallt, någon minusgrad & sol - då är det så vackert att det gör ont i mig istället!
Nästan så jag funderar om jag gillar vintern...men det behöver bara gå några timmar så vet jag att så är icke fallet!

Vi var till BVC för läkarbesök idag. Läkaren uttryckte sig lite klumpigt tyckte jag..men det kanske bara verkade så när hon bröt på nå språk....
L: Hur sover han då?
J: Jo han sover jättebra på nätterna!! På dagarna kan det var lite sämre, väldigt korta perioder.
L: Ja, man önskar att de skulle sova 24 timmar om dygnet. Föräldrar tror att de fått en liten docka och inte en bebis.

*suck*
Det var ju hon som fråga! Jag beklagade mig inte ens!


2 kommentarer:

Anna sa...

Inte lätt när det är svårt... Som sagt, hon som frågade ju.

Anonym sa...

Vintern är ju härlig! Den karga vita kylan och mörkret gör en skönt melankolisk samtidigt som man får hopp om ljus och värme!

/Andreas