söndag 21 november 2010

Vad vi gör

Titta...nu är vi igång igen...

Ebbas nya rum ska fixas. Ebba har valt hur det ska se ut, sen har jag styrt om det lite..så nu har vi en fin kompromiss...hrm..på mina villkor! Men hon har valt färg iaf!
Jag har målat linneskåpet så det är på gång att bli nåt av det å...måste dock fixa lite på dörrarna.
Så tänkte jag om ni har tips på BILLIGA bokstäver, vita eller målningsbara?! Alltså såna dekorationsbokstäver...jag ska ha rätt många, och vill inte ha så himla små, men det verkar bara vara 6 cm man kan komma över till ett ok pris.

Annars då...
Fina tjejen vill pyssla. En dag satt jag och gjorde något annat och hon klippte och klistrade.
Resultatet blev denna robot.....
Egentligen har jag inte en aning om hur tydligt man ser armar & ben samt ögon, näsa & mun om man inte är barnets mamma, men jag tycker det syns rätt bra.
Den här gången blev det dock lite bak och fram på namnet, men man kan väl inte begära så mycket när man är 3,5 år! Bokstäverna är ju rättvända iaf!


1 kommentar:

Familjen A. sa...

Va duktig Ebba är. =) Alva har ju precis börjat skriva sitt namn hon med. =)

De enda bokstäverna som jag vet är de från Hobbex. Vet dock inte pris!

Kram