onsdag 3 november 2010

Skulle vilja byta dag

Uhh snart kastar jag in handduken! Psykbryt av detta skrikande!! Nu kan klockan lika gärna få bli 21 så jag får sova mina 5 timmar igen.

Glad att jag har min kära iPhone, skönt att ha lite kontakt med omvärlden. Jag får ju inte bara sticka iväg så där när jag känner för det & har inget jobb att träffa folk på. Datorn får jag aldrig sitta vid...det är liksom konstant någon här som behöver uppmärksamhet - barn, sambo, katter - själv skulle jag just nu bara vilja ta bilen och åka långt långt bort och bara vila hjärnan!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kom till mig!!!! ta en kopp kaffe eller nåt!!
skickar några energiKraaaaaamar åt ditt håll nu när jag äntligen fått tillbaka energin,, :)
//Angelica

Anonym sa...

kul att alla som läser uppfattar det som att jag är en belastning... =)
/Andreas

Fröken Lovisa sa...

Haha!! Men så är det ju inte iaf :)