måndag 15 november 2010

Motgångarnas tid

Kände mig härligt utsövd. Skithelgen bortglömd....så gott som.

Stoppade i en maskin tvätt och skulle starta - nä!! Den var paj. Reparatör kommer på onsdag. Inge större hopp om en billig historia.

Petade i lillis lite mat, packade in honom i overallen, ner i stolen - skrik skrik - åkte till BVC för vägning och mätning (trots att vi ska på läkarundersökning i morrn), han blev tyst när jag parkerade. In och möts av :
"förlåt förlåt, visst har jag dubbelbokat er? jag vågade inte ringa....."
Jag blev mest en fågelholk och tog mitt pick och pack & åkte hem igen.
Jaja, fick Vilmer att sova gott iaf....

Jag kapitulerade idag och åkte till Apoteket (jaa eller vad det nu heter...) för att inhandla Minifom. Magontet ska bort!!!

Mmm...sen har väl dagen fortsatt...ja rätt normalt iaf....

Inga kommentarer: