söndag 14 november 2010

Erase

Den här helgen säger jag inte mycket om. En jävla skithelg.

Jag är dock väldigt tacksam över att Ebba fick ha roligt med Mio i lördags, som hon saknat honom! Och som jag behövde att hon var borta just då.
Det var roligt att mamma & pappa kom och hälsade på utan att ha särskilt bråttom vidare. Även om jag nu var i mitt förvirrade osociala tillstånd.
Framför allt är jag djupt tacksam för att jag har en dotter som sover som en prinsessa!! Aldrig något strul. Hoppas hennes bror i framtiden kommer bli lika...

Fars dag idag. Vi har firat den uselt. Inte hälsat på nån pappa. Min pappa har inte ens fått någon present trots att han är värd alla presenter i världen! Andreas har trots nattjobb klivit upp tidigt och varit med oss här hemma....han fick en liten present iaf.

Nä jag vill sudda ut den här helgen ur minnet & vila kroppen...bara lite lite....

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Hoppas du känner dig gladare och piggare idag.. <3 Va skönt att du har en sovande prinsessa iallafall, vi hade det helt ok för ca en vecka sen men nu är det dåligt med sömn igen. =( Alva kommer över nästan varje natt och Astrid är både svår att lägga och hon vaknar på natten 1-2 ggr.. Ibland blir man bara så trött på allt. =( Idag är ingen bra dag för mig, hoppas din blir bättre!

Kramar

Sanna sa...

Hoppas veckan blir bättre! Det är så jobbigt när man känner sådär.
Kram :)

Anonym sa...

Urs för skrutthelger! Tyvärr har man såna ibland. Hoppas nästa blir bättre för dig! Och jag vill komma och hälsa på familjen snart men är überförkyld sedan någon vecka så jag får vänta lite mer så jag inte smittar knytet!

Kramar Sandra A