onsdag 3 november 2010

Ett brev på posten

Okej...nu är skriknisse i farten igen! Vi har placerat oss i sängen och jag tvingar i honom lite ätbart så han lugnar ner sig! A åkte tidigare till jobbet för att träna, jag förstår honom!

För övrigt har dagen varit ok..jag är nog lite trött & kinkig nu tror jag...eller väldigt känslosam. Jag blir så rörd...
....hela familjen fick en sånt fantastiskt vykort häromdagen..omtänksamhet <3
....Ebba fick ett sånt fint brev/paket på posten idag....någon som alltid finns för henne <3
....osårbar kärlek som ska stärkas inom en snar framtid <3
....saker som sades på föräldramötet
....storasyster E som hjälper mamman när hon bryter ihop, som ser vad hon behöver göra för att underlätta <3

det var några saker jag blivit riktigt rörd av det senaste dygnet!!!

Nu skriks det värre än värst igen...*suck*

Inga kommentarer: