tisdag 9 november 2010

4 veckor

Idag blir lilleman 4 veckor! Vart tar tiden vägen! Känns som jag knappt hinner sitta och beundra honom när han ligger i gymet & pratar & pratar. Det är ju trots allt de finaste stunderna på dygnet!!
Har vart på BVC och äntligen har han börjat öka som han ska i vikt, precis som syster.

Han är fin att titta på när han är så här också!
Efter BVC åkte vi och tittade när födelsedagsbarnet Angelica bakade kakor. Jag fick smaka dessutom!! Bra start på dagen. Nu inväntar vi syrran som kommer från dagis...får se vad som händer. Blir nog inomhusaktiviteter när det blåser så. Snö skulle det komma å....ska ta och ta mig en lång varm dusch snart. För det första upptäckte jag att jag luktar pinsamt illa & för det andra för att det är de enda studer jag riktigt kopplar av och kan tänka klart...å så för att det är varmt & skönt!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt han är! Särskilt på bilden med giraffen:)
Att han har hunnit bli en månad och jag inte ens har sett honom än känns mycket tråkigt!
Hoppas allt är bra!
Kram
Kusin-Lina

Familjen A. sa...

Åh sötaste lilla ärta!

Kram!

Helena sa...

Grattis Vilmer!
Hojta till när/om ni vill ha besök.

Anki sa...

Äh det är bara att komma och hälsa på det!!
Ja man kan ju kolla om vi är hemma först förstås =)
Men ok, Lina, jag förstår om du har lite svårare att komma!

Helena sa...

Det kanske passar att vi kommer på fredag eftermiddag - om jag nu slutar ett som jag ska... Sjukt folk på jobbet... Annars i helgen..?

Fröken Lovisa sa...

Kanske nåt i helgen, A jobbar natt så förmiddagarna kanske inte är så bra, men då är väl inte ni vakna iaf =)