onsdag 24 november 2010

Snöööööö

Hotmail verkar ff strula. Har nu tagit bort alla kontakter samt bytt lösen. Men när man gjorde så försvann alla från msn också *suck*. Inte för att jag har så många att prata med där men jaja....

Mitt julhumör börjar vända. Köpte toapapper på ÖB igår och tröstköpte en jättefin kula man hänger i fönstret. Så igår när mina vänliga barn mådde bra och var på bra humör lyckades jag påbörja adventsstöket i köket. Idag har jag fortsatt med vardagsrummet. Inte färdigt men men....lite juligt blir det här hemma iaf!

I helgen var mamma här, var med på gympa & sen var vi på stan. Kollade hemslöjdsgrejset på Drottningen och åt osv. Fick en kofta från lindex som redan är välanvänd *tack*. Lördagseftermiddagen bestod av feber för mig och Ebba. Pappan jobbade hela dagen. Söndagen var vi bara hemma och kurerade oss. Vilmer var inte på topphumör, speciellt inte på kvällen. Måndag, inte heller nå topphumörsdag, förmiddagen vill jag inte ens tänka på. Igår var jag ut och gick med Sanna i snöyran, mycket trevligt tyckte jag & Vilmer som sov gott! Hans mage mådde mycket bättre igår så nu ska jag tänka på allt jag äter. Det senaste är att hoppa över lök. Testing testing. Lite sur över att jag inte har nåt gott jag kan äta!

Nä ska göra mig i ordning för hämtning av lilltroll, sen vidare till Örta!

1 kommentar:

Helena sa...

Ja, jag märkte att din hotmail börjat skicka mail igen ;)
Jag pratar nästan aldrig med nå'n på Msn längre. Sa det till Jonas så sent som igår. (Inte för att jag har så många på min lista...) Blir att jag använder FB-chatten istället.